Hívj engem: 06 30 319 4301

Ígéretemhez híven, következzen a harmadik rész a felvételihez kötődő érzésekről.

Egy kis emlékezetető:

A most előkészítőkre járó, sokat tanuló 13-14 évesnek ezek vannak a lelkében, ha a felvételire gondol:

🔺félelem
🔺félelem
🔺nehéz
🔺fáradtság
🔺kétségbe vagyok esve
🔺figyelmetlen vagyok
🔺szorongás
🔺kimerültség
🔺kialvatlanság
🔺csalódott
🔺kialvatlanság
🔺kevés az idő
🔺paráztatnak a tanárok
🔺önbizalom hiány

A „nehéz” volt a téma a legutóbbi foglakozáson.

Nézzük meg mi az, amit nehéznek értékelnek, vagy ami nehézséget okoz nekik.

– Matematika.
– Feladatok.
– I képzős alakok.
– Kevés az idő a feladatlapra.
– Mindenki stresszel minket.
– nehéz lesz…
– tanulni kell….
– ez dönti el a jövődet…
– Kevés a felkészülési idő.
– Csökken a pihenési idő.
– későn érünk haza és még akkor is tanulni kell.
– A felvételi tárgyakon kívül másra is tanulni kell. Mindenki azt hiszi, hogy az ő tantárgya a fontos.
– Versek, életrajzok.
– Nem elégedettek a felkészítéssel, amit kapnak.

Megbeszéltük, hogy a nehézhez kötődő érzéseket számukra milyen dolog tudja felül írni a felvételivel kapcsolatban.

🔅könnyű
🔅önbizalom
🔅egyszerű és nagyszerű
🔅meditáció

Úgy láttam, hogy egy kicsit elfáradtak már ebben az egészben. Szeretnének, csak játszani, beszélgetni, csak lenni, de nincs rá idő, mert ez dönti el a jövőjüket. Tényleg ez dönti el? Tényleg ezen múlik minden?
Szerintem nem. Én például 40 éves voltam, amikor a kineziológia irányába indultam. Nagyon sokan vagyunk, akik később találunk rá életünk hivatására. Amikor nyolcadikos voltam, nővér képzőbe szerettem volna menni, DE nem mehettem, mert nem költözhettem koliba. Maradt a gimnázium. A hozzáállásom pedig hagyott némi kívánni valót maga után, hiszen én nem ezt akartam…..
Végül mégis emberekkel foglalkozom. Leírtam pár vargabetűt az életben, de a segítő hivatás mellett kötöttem ki.
Remélem nagyon sok most felvételiző gyereknek sikerül bejutnia az álomsuliba, ahol kiteljesedhetnek és azt tanulhatják amire vágynak.