Kineziológia

Kineziológia 2018-09-24T11:13:08+00:00

Touch for health

One Brain

Mi a One Brain
A kineziológia One Brain ága egyszerre használja a tudatos, tudatalatti, és a testi szintet a probléma feltárására.
Az elnevezés onnan ered, hogy a bal és a jobb agyfélteke életünk különböző területeit irányítja. Amikor érzelmi stressz hatása alatt vagyunk, nem tudjuk az agy teljes kapacitását kihasználni, a bal agyfélteke pánik üzemmódba kapcsol. Ha ebből az állapotból kikerülünk, képesek leszünk a bal agyfélteke logikáját és a jobb agyfélteke kreativitását egyszerre használni. Ebből adódik az is, hogy bizonyos esetekben ugyanúgy viselkedünk, és ugyanúgy döntünk. Ha pánikba esünk, csak egy korábbi hasonló szituációkhoz tudunk visszanyúlni. Ha levesszük a negatív érzelmeket az okozó stressz helyzetről, akkor már csak az esemény puszta ténye marad meg. Ezáltal visszakapjuk a lehetőséget a szabad tudatos választásra és a jelenlegi stressz helyzetben – ami nagyon emlékeztet egy korábbira – másképp dönthetünk. Tehát: mindig van választásunk. Ennél a módszernél is izomteszteléssel keressük meg a problémát okozó stressz gyökeret. Ez azon alapszik, hogy az izomzat normál működés esetén tart, míg stressz hatására elgyengül. Így az izmokat, mint jelzőrendszert használva térképezzük fel a problémákat. Általában az elülső deltaizmot használjuk erre a célra. Finom nyomást gyakorlunk az alkar, csukló feletti részére, miközben feltesszük a testnek kérdéseinket. A válasz attól függ, hogy elgyengül-e a kar vagy tart. A kérdésekre kapott válaszokból megtudhatjuk, mikor történt az esemény, ami jelenlegi helyzetünk okozója, kivel volt kapcsolatos, mitől féltünk akkor, vagy mit tagadtunk meg
magunktól. Nagyon hatékony és biztos módja ez a problémák felderítésének.

A test soha nem hazudik, ha a megfelelő kérdést tesszük fel a megfelelő módon.
(Dr. George Goodheart)

Miután megtaláltuk az okot, a korrekciót az oldási technikák széles skálájából teszteléssel keressük meg. Mindig azt, amelyikkel a lehető leggyengédebb módon tudjuk eltávolítani a negatív érzelmeket a testből és az elméből. Ezután, ha szükséges, további nagyon könnyen elvégezhető gyakorlatokat mintegy házi feladatként is feladunk, ha a test kéri. Így tudjuk erősíteni az oldás eredményességét. Az oldás utáni javulás mindenkinél a saját tempójában történik. Nagyon fontos, hogy az illető készen álljon a változásra és akarja azt. Elengedhetetlen, hogy felelősséget vállaljon helyzete javításáért. Mi az utat mutatjuk meg mindenkinek, de azt egyedül kell végig járnia. Ezzel a módszerrel nem kezelünk tüneteket, nem gyógyítunk, és nem állítunk fel diagnózist. Az a tapasztalatunk, hogy oldás után nagyon sok fizikai tünet határozottan javul, vagy eltűnik mivel a hozzá kapcsolódó stresszt sikeresen feloldottuk. Ezt így tudnám szemléltetni. Van egy hatalmas, degeszre tömött hátizsákunk, amit cipelünk. Ez tele van sok régi, talán rossz emlékkel, ami egyenként is olyan nehéz, mint a beton. Elkezdjük ezeket a beton darabokat egyesével kidobálni. Ezután nagyon sok üres hely marad ebben a zsákban, amit már olyan emlékekkel pakolhatunk tele, amik boldogsággal töltenek el minket. A boldog ember pedig olyan, mintha repülne, mert ezeknek az emlékeknek nincs súlya, sőt a magasba repít minket.

Én nem gyógyítalak, segítek csupán, hogy jobban legyél. Az Élet nyelvén szólok hozzád, s az
érintés a hang, mely visszhangra lel benned. Ha utat talál, ha engeded. Nem nekem, magadnak…
Veled maradok, míg hitté érnek szívedben a hangok, s megtanulsz szeretni. Magadat, s az életet,
amit választottál. És mikor elengedem a kezed, hálás leszek, hogy szél lehettem a szárnyaid alatt.

…Mert repülnöd…egyedül kell.
(Tóth Éva)

Orosi Tünde

Én is kerestem a saját megoldásaimat és a kineziológiában találtam meg.
Neked is tudok segíteni, hogy a te életed is pozitív írányba változzon.

Történetek